Såhär ser iprincip min kväll ut. Har så himla tråkigt.. Dock börjar HANNAH MONTANA FOREVER nuuu!! Älskar den serien! Disney är bäst. 

Har suttit och väntat på att julia ska komma hem jätte länge nu och när hon kommer hem så berättar hon att hon ska fara till fyrås på dans, där mina päron är också. Så jag blir själv här hemma igen. Hatar att vara hemma själv.. Det är så läskigt. 
Tänkte dock fara till stan, blir väl någon sen utgång. Men vi får väl se hur det blir med den saken, för att jag har ingenstans att sova sen eftersom att julia har flyttat ur sina otroligt stora och grymma lägenhet(?!).. 
Jaja, lär nog inte bli något mer inlägg för ikväll. Kanske om jag får ännu tråkigare än vad jag redan har, haha.. 

Och förresten!! Ni måste bli bättre på att kommentera.. Det är jätte tråkigt att blogga när man inte får några kommentarer.. Skriv vad ni vill veta eller se. Vad som helst! Allt blir bara roligare på bloggen om jag får veta vad det är ni vill se! :-) Håller ni inte med?

3 kommentarer

anonym

31 Aug 2012 21:51

här har du massa tips om vad du kan skriva om:
skönhetstips
outfits
höst/vinter kläder och skor
tävlingar
musiktips
vardag
filmer
jätte bra och fin blogg, kommer aldirg sluta läsa!!
kram på dig

T I N A ♥

31 Aug 2012 23:44

lägg upp tips på snygga höst/vinterskor och skriv pris och vars de är ifrån, är i desperat behov av ett par!

linneagabriellafredholm

03 Sep 2012 18:05

haha åh molly, jag älskar också den serien. så jävla bäst ju!

Kommentera

Publiceras ej