Apropå frågan om den där bilden på weheartit som någon frågade om det var jag. Så jo, det är jag! 
Någon har snott min bild och har nu sett den på 4 accounts på instagram, och 3 accounts på weheartit. 
När jag första gången såg att någon tagit den så anmälde jag det, men mest bara för att se vad som hände! Om man lägger ut bilder så får man ta om någon snor den av en. Det ändå jag stör mig på är dom där fläckarna på bilden som har blivit? haha! 
Nejmen, som sagt. Det är jag. Tycker mest det är kul att få många tycker om bikinin och använder min bild! :) 
kram

5 kommentarer

Anonym

01 Jul 2012 23:01

Lägg upp bilden får vi se vilken det är !!!

Anonym

02 Jul 2012 03:28

kul att många använder din bild?
så det skrämmer dig inte lite grann ens att vem som helst, världens äckligaste jävla peddogubbe kan spara ner dina bilder och lägga upp dom på nån porrsida osv?

Anonym

02 Jul 2012 12:29

haha jag tvivlar på att någon peddogubbe lägger upp en bikinibild på någon porrsida..

:)

03 Jul 2012 19:19

skulle du kunna lägga upp vilken bild deva?

Elin

06 Jul 2012 18:02

Vilken bild snackar du om? ;)

Kommentera

Publiceras ej