Drog ihop några frågor som jag fått på sista tiden! 

Vilken färg har du på ditt löshår? Snälla svara!
#30 dark copper brown, tror jag! Dock är färgen inte helt rätt på mig längre med tanke på att mitt hår har blekts.. 

Din systers hår är jättefint!! Vad använder hon för schampo och hårprodukter? 
Ditt är också jättefint! Vad använder du??
Hon tackar! Vi använder båda de schampo och balsam som mamma har köpt hem! haha. Men jag älskar Garnier Fructis djupvårdande inpackning. Håret blir huuuuuuur lent som helst!! Och vi båda använder ricinolja :-)

Skulle inte du kunna blogga lite mer om din träning (lite tips, "övningar" osv?) och mat? (bra mellanmål och vad du äter osvosv?)
Jag är faktiskt inte speciellt bra på sånt.. Tänker mest att jag bör äta frukt/grönsaker istället för chips och sånt haha.. kolla runt på internet och försök hitta en massa tips istället! ;-) 
Något jag och mamsen käkar till middag hela veckorna nu är två halvor ägg, en halva avokado, ungefär 2dl keso, en halv banan, ½dl hallon och en kycklingklubba. Sjukt bra, och man blir riktigt mätt ett bra tag! 
Blir jag sugen på något så tar jag en banan/ macka med keso och banan/ bara keso och banan. 
Men jag ska absolut försöka börja blogga mer om träning. Har blivit lite less på att blogga bara.. 


Använder du några rengöringsprodukter? din hy är så ren! 
Vilket är ditt starkaste ämne?
Oj, bra att det ser ut som så! Haha. För så är inte läget tyvärr.. Jag använder inga rengöringsprodukter, men jag har slutat upp med smink på vardagar. Målar bara mina ögonbryn. Och det lär ju hjälpa en hel del att skippa all smink :-) 
Mitt starkaste ämne.. Svensk/engelska kanske? Haha! Eller musik och bild. Jag har ingen aning! 

Kan du ge lite tips på träningsövningar? Typ mage, armar lår osv :)
Squats! Grym träning för rumpan och innerlår. Dock kör jag alltid med vikter. 


Magövningar! Jag har aldrig kört dom på detta vis. Men ja, det är ju bara att testa. 
Jag brukar ligga på rygg, sätta en vikt mellan mina fötter, höja fötterna upp mot taket så jag ligger i 90 grader ungefär, och sen "släppa ner" benen mot golvet, men inte riktigt enda mot golvet, utan jag stannar en halv dm innan ungefär! Sedan upp igen, sen ner, osv. Och sen att tänka på att benen ska vara raka (det funkar med böjda också, men det tar mer att ha raka). Gå i sidled med benen också så det tränar sidan av magen. Detta brukar jag bland annat göra! :-)

Nu är inte jag den bästa när det gäller träning så detta är ju bara något jag själv tycker funkar bra.. Så som sagt, kolla runt på internet vettja! :-)

skulle du kunna lägga upp en bild på ditt smink?
Nån gång kan jag nog göra det. Dock använder jag bara ögonbrynspenna nu för tiden till vardag haha.. 

Tjena bruden, tänkte Börja med att säga att du är helt seriöst den snyggaste tjej jag någonsin sätt (på mina 14 år) aja, det jag tänkte fråga var om du kunde ge lite tips på snygga vår jackor eller någon som du själv ska köpa eller har! 
Kram
Åh, tack ska du ha!! 2 hemsidor där du han hitta en massa snygga vårjackor på kan du få (rimmade yääääh): nelly.com, asos.com, KRAM! 

Ska du till Ånn på vinterkursen? Mina kompisar ska dit också :D 
Och du känner Jesper Theorell va? :)
Jag var där ja! Jaså? Va hette dom? :-) 
Ja, halvt.. Vi kände varandra mer förut dock, lite tråkigt!

Och för er som fortfarande svarar på septum-inlägget så kan jag säga att jag har tagit ut den. Och det känns bättre nu än när jag hade den, MYCKET bättre!! 

4 kommentarer

Madeleine

27 Mar 2013 20:58

Ang. Vinterkursen: det är ganska många.. Och de var på fjällkursen så ni träffades tydligen inte så jättemycket men det var bland annat johan GAVELIN. Olle JOHANSSON, ida WIKMAN, kajsa NORDLANDER, malin VALLIN, jimmy KILLERÖ, carl NYSTRÖM.... :):):)

Svar: jodå, jag bodde ihop med några av dom faktiskt! Skoj! :-)
molly blomberg

Anonym

27 Mar 2013 22:45

Lite tokigt att du har så sjukt snygg kropp med du kan inte skriva några tips? ;-)

Anna

01 Apr 2013 22:50

Vad har du för hårfärg? Exakt? :) Snälla ta med detta i ett inlägg, är så intresserad av vad du har för hårfärg :)

Anonym

24 Apr 2013 10:21

Det viktigaste i magövningen är inte att ha raka ben eller att gå ända till du är en dm från golvet!! Det viktiga är att stabilisera magen, dra in naveln mot ryggen och pressa svanken i golvet. När du känner att du inte längre kan pressa ner svanken, då ska du ta upp benen igen. Bara så du vet,

Kommentera

Publiceras ej