Fick hem min balklänning idag, beställde en annan. Var så tråkigt att julia hade den svarta jag lånade av Linn, på en bal hon nyss hade, så vi skulle bli så lik varandra.. Var dock mest för att jag skulle de blekare ut i den. Så jag beställde en "mörk"blå klänning istället! :-) Super fin, men för liten.. Så jag beställde en större istället! Julia ska hämta den imorgon. 

Men nu ska jag fortsätta plugga! Bild, SO, biologi och idrott.. Detta är delvis varför jag inte är bra med bloggningen och sånt.. Och när jag väl göra inlägg så är dom inte roliga, så ja..
Fyfaaaaan vad skönt det är att skolan snart är slut!! Slippa allting. Är så frukansvärt skolles

Kram

4 kommentarer

Anonym

28 May 2013 21:06

Röker du?
Kan du visa hur du får till dina finaste lockar?
Hur gammal var du när du drack försra gången?

Anonym

28 May 2013 21:43

Vilket är ditt bästa tips för att bli brun och sedan bevara brännan? :)

M

29 May 2013 07:31

Vart kommer tröjan ifrån?<3

Anonym

29 May 2013 16:38

varför gör du så fula miner på alla bilder? du är naturligt fin, sluta upp me de där minerna!

Kommentera

Publiceras ej