Här är några bilder på mig ifrån år 2010 - 2013! Haha



"tyvärr" hade jag inga fler bilder från detta år, tror jag har raderat alla! Haha. Men här hade jag iaf min fjortisperiod som ni förmodligen ser. Jag stönderblonderade mitt hår utan att tänkte på hur det förstörde mitt hår, och jag var väl lite omogen! Är nog inte den enda.


Här vill jag bara säga att på bild 2 och 44 var jag riktigt oseriös, oavsett om ni tror mig eller inte. Men här färgade jag mitt hår brunt, och mellan min blondin-tid och svartis-tid så råkade jag färga mitt hår rött/orangde en gång också! Det var inte så fint. 
I alla fall så började jag inse här att jag inte passande som blondin, så jag testade mig fram enda tills jag blev kolsvart i håret! 


Under dessa år tog jag säkert 100000000 kort på mig själv på 1 månad. Herregud jag körde hårt med egen "photoshoot" ett tag. Men jag ångrar det inte, eftersom att jag kommer har så pass många minnen av det om några år :-) I alla fall insåg jag här att jag inte passade i svart hår heller, utan jag fick det till ljusbrun/mörkblondt. 
Klippt även av mig allt slitna hår, och woala! Mycket fräschare. Men jag hade ändå kvar lite löshår som jag satte i då och då... 


Har klistrat bilderna lite fel här, bild 1, 2 och 3 ska vara i collaget "2012/2013", och bild 5 och 6 i collaget "2012/2013" ska vara i det här sista. Men det spelar inte så stor roll.. 
Här insåg jag i alla fall att jag inte behövde färga mitt hår hit och dit, kors och tvärs, utan jag kunde skaffa tillbaka min egna hårfärg. Och det trivs jag som bara tusan i! De sista bilder är ju tagna för bara några dagar sen, och så ser jag ut nu :-) Stor jäkla skillnad ifrån år 2010!! Haha. 

Egentligen har ju jag suuuuper ljust hår, men efter all färgning så har mitt hår blivit mer åt det "rått-färgade" hållet.. 

2 kommentarer

Cajsa

31 May 2013 10:36

Hihi, jag minns när du var en blond liten "fjortis"-flicka :D

Anonym

31 May 2013 19:21

kommer du bli mörkhårig igen någongång? du passar rioktigt bra i det;)

Kommentera

Publiceras ej