nej gud. att uppmuntra till sådant är onödigt. blä
- Har faktikst inte uppmuntrat någon till något i den här inlägget ifall det är det du menar? Men det är absolut något jag tycker att folk ska förstå inbörden i det hela av. Vet inte vad du har för uppfattning om vad det är vi  försöker uppnå inom hemvärnet, men jag säger bara att du inte behöver kalla det onödigt.- enligt mig såklart! :-)


hur är det möjligt att du aldrig har haft skavsår förrän nu? du måste ju vara något sorts underbarn haha
- Hahahaha <3 Det är tydligen möjligt!! Har väl svårt att få sånt tydligen.


Tar du lumpen eller vad är det du gör? Skulle inte du kunna berätta om det i ett inlägg? :)
- Jag är med i Hemvärnet som är en organisation inom försvarsmakten. Det vi lär oss är att skydda, bevaka och ytövervaka samhället ungefär. Detta är en utbildning innan vi börjar i GMU, som är en ny frivillig militär grundutbildning istället för värnpliktutbildningen. Vi ska lära oss att kunna skydda vårat samhälle, och det är det vi tränar oss upp till. Men sverige får ju inte ha barnsoldater, vilket låter otroligt tryggt, så vi är inte såna, som vissa har uppfattat det som! Haha.


hur gammal är du? :)
- Född 97.

Hej hur sköter du din hud? Ser helt felfri ut verkligen!
- Vatten, tvål, hudkräm. Inget mer :-) Använder då och då en skrubbhanske på näsan för att få bort por....maskar (hatar ordet). Annars så gör jag ingenting alls! Och den är inte ens nära felfri.. Haha. 


hej fina molly! 

kolla på denna på denna (http://www.youtube.com/watch?v=F1uoAGH6AHY) någon som tecknar dig, kram kram
- Hej finis! Jo jag har sett den, det är min kompis Jenna som ritat den. Som förövrigt ritar alla jäkla kändisar i denna värld och hon är heeeelt otrolig!!! 

Jag hade parkett ståplats också och jag betalade 700:- för dom från ticnet. Sååå, om du har köpt dom på ticnet så kan de inte vara sant..... men förstår om du köpt de från nån annan
- Vi hittade våra på Tradera :-)

Vad heter killen i lila keps? Är det Kevin?
- Japp! Det är Kevin Hagström det :-)


OLLG-kransen du fick, är det äkta eller plastblommor på ? :)
- Plastblommor.

haha nej alltså jag menade om när du köpte löshår, om du köpte träns och satte fast det med microringarna eller om du köpte ''färdiga'' bitar som du trär in med microringarna påengång :)
- Slingorna är redan färdiga när man köper dom. Det är inga tränser, utan slingor. Längst ut ser det ut exakt lika som det gör på utdelen är ett skosnöre. Den delen sätter man bara in i microringen, men klämmer man hop allt med en tång.

hur var det när du sprang iväg med justin bakom scen, sa han någonting eller lämande han dig bara där?
- Han sa hejdå och tog mig på axeln!

9 kommentarer

Anonym

14 May 2013 22:35

hur gammal är du? Alltid undrat!

Anonym

15 May 2013 14:07

Hur fixar du dina ögonbryn? Kan inte du göra ett inlägg om hur du fixar dem?

Anonym

15 May 2013 14:25

Är du tillsammans med någon? :)

Anonym

15 May 2013 17:20

vilken kille och tjej tycker du är finast på din skola?:)

Tilda Andersson

15 May 2013 19:50

Eftersom att du är så otroligt vacker undrar jag en sak. Sminkar du dig. I så fall. När du gör det vad använder du då och var kommer det ifrån?

Linnea

16 May 2013 17:54

Kan inte du visa hur ditt rum ser ut? Jättefin blogg btw!! :)

Rebecca

16 May 2013 18:03

Vilka 2-3 kompisar står dig närmast? :-)

Blomman

17 May 2013 23:35

Vilket märke kommer din tvål och hudkräm ifrån? Kan du visa bild på de?

Anonym

19 May 2013 22:09

är du tsm eller på g med andreas?

Kommentera

Publiceras ej