varför gör du så fula miner på alla bilder? du är naturligt fin, sluta upp me de där minerna!
- Haha tack för att du tycker jag är naturligt fint, det var snällt sagt. Men angående min miner så gör jag exakt vad jag vill på mina bilder:-) Oftast får jag aldrig till något speciellt fint leende, så det blir hux flux fula miner. 

Vart kommer tröjan ifrån?<3
- Köpte det på cubus för länge sen!

Vilket är ditt bästa tips för att bli brun och sedan bevara brännan? :)
- För att bli brun bör du SOLA! För att bli jätte brun bör ju sola jätte mycket! Simple as that ;-) För att behålla brännan vet jag inte.. Men smörj in dig med After Sun efteråt iaf. Vill du ha kvar din sommarbränna under vintern så bör du väl sola solarium antar jag! Det gör iaf jag till och från. 
Här var jag lite brun.. 

Röker du? 
- Ja 

Hur gammal var du när du drack försra gången?
- 13

Hur ser din examensklänning ut?:)
- Haha åååhnej.. Det har jag helt glömt bort, har inte köpt någon än :((( Har varit s¨å stessigt på sista tiden, så jag har inte haft tid. 

Kan du visa hur du får till dina finaste lockar? 
- Får aldrig till några fina lockar tycker jag.. Men visst kan jag försöka med det!

skulle du kunna göra en sminkvideo och visa vad hu har för smink, vart de kommer ifrån osv. du är så galet vacker!
- Ja jag tänkte göra det nån gång! Tack så hjärtligt, kram <3

Vart kommer linnet från? super vacker! :)
-Det är en klänning som jag vikt upp faktiskt ;-) 

Vart köpte du ditt löshår?? Färg? Längd? Hur färga du håret sen? Vad använde du för färg? :)
- Köper alltid från rapunzelofsweden, färg den här gången blev nog #P27, 50 cm som jag senare klippte av så att topparna inte blir så tunna. Jag använde mig utan ica färg, haha! Och den färgen vet jag inte vilken det var.. Det blev dock lite för mörkt. Men nu är jag ljushårig igen utan solljuset! 


Kan du göra ett inlägg om hur du fixar dina ögonbryn?
- Haha, ja visst vill ju det så jag ska försöka! 


Vad har du valt för gymnasium och linje? Och har du kommit in på det du valt? :)
- Ekonomi på Wagentin i Östersund. Vi får reda på om vi kommit in juni tror ja...


kan inte du lägga upp en bild från du var liten tills hur du ser ut nu? asså tex en bild från 2009, 2010 och 2011 osv om du förstår vad jag menar :)
- Haha åååh.. Jag var så hemskt förut så du förstår inte. Men det kan nog jag göra nån dag! ;-)

Här har vi henne, hammerdals gamla lilla fjortis!

pratar du forfarande med Marius? :)
- Pratade idag faktiskt, men nej inte så speciellt mycket vill jag påstå! 


Kan inte du börja videobloggar lite då och då. Och om du inte vet hur man ska göra för det så kan jag tipsa om en app som heter videofyme. Man gör videos där, man kan redigera dom där med. Appen finns på iPhone och sånt :) 
Man kan dessutom göra så att den kommer upp på bloggen när man bara laddar upp den på videofyme. Lite komplicerat men hoppas du fattar ;)
- Jo jag har den appen, dock tänker jag aldrig någonsin göra en videoblogg där jag säger vad jag gjort under dagen osv.. Det är helt uteslutet. Men sminkvideos osv kan jag aboslut försöka göra! :-)

6 kommentarer

Lena

30 May 2013 20:42

Har du en favorit bild av min syster? Om så vilken typ?

Bea

31 May 2013 17:09

När började du röka? Varför? Feströker du eller varje dag?

malin

31 May 2013 19:23

röker du för att du vill eller för att du inte kan sluta? (:

Anonym

31 May 2013 21:47

Var kommer de fina linnet ifrån?
Det är en klänning jag har vikt upp!
Hahaha bra svar på frågan sötis

Alicia

01 Jun 2013 19:08

Har just nu frågestund på bloggen, skulle vart riktigt snällt ifall du ville ställa några frågor! :D

kraam

Länk t inlägget http://aliciakronbieber.blogg.se/2013/june/fragestund.html#comment

mathilda

01 Jun 2013 19:47

tycker det är mycket roligare när du gör miner, om alla bilder är seriösa blir det så stelt. dessutom ser du bara mysig ut :)

Kommentera

Publiceras ej