4 nördiga bilder ifrån veckan inne på SKOLTOAN!! Japp, sån är jag. En skoltoalettare är en bra ordval kan jag tycka. På mig har jag Lottas förbaskat snygga jacka och lite annat. 

Sitter just nu och dör dödens död utanför sporthallen medan jag väntar på en seg Simon. Är ensam och ser helt borta ut så jag tänkte, varför inte blogga så det blir gjort och så jag ser ut att vara upptagen? Smart tjej, smart tjej. 

För övrigt, och jag vet att jag lovat detta såååå många gånger, så ska jag verkligen försöka blogga bättre och med roligare inlägg.. Men jag är ju en sådan lat människa. 

Klem!! 

2 kommentarer

Anonym

26 Nov 2013 22:10

Hej! Vart redigerar du dina bilder och vart gör du collage? :)

Svar: Fotor - här gör jag collage
VSCOcam - här gör jag effekter
molly blomberg

Anonym

01 Dec 2013 12:21

Vet du vart den där jackan kommer ifrån även fast det inte är din? Den va såå snygg!
kram

Svar: Har faktiskt ingen aning.. Hör med Lotta Flood på Facebook eller något vettja!
molly blomberg

Kommentera

Publiceras ej