"Du är så jävla snygg, jag får damp! Hur får du så jämn färg och vad använder du får någon? Skulle vara skit kul om du gjorde nåt slagit inlägg om just det. Tror det skulle uppskattas av många :)kram"
 
Först och främst, tack tack tack!
Antar jag du menar brun utan sol? Jag har börjat använda BUS-mousse nu den senaste tiden, och det är sjukt bra! Jätte lätt att fördela jämnt och man blir brun direkt. Men just den mousse som jag har är köpt på Lindex så den är inte bra alls när det kommer till att tvätta händerna eller om man får en enda droppe på sig. Färgen försvinner direkt och då kan det se ut som på bilden nedan. För mig och dreglar när jag sover (jag är jätte gullig när jag sover), då är detta lönlöst med tanke på att jag alltid smörjer in mig innan jag går och lägger mig! 
Kolla bara.. 

MEN just mousse i sig, inte just Lindex's, det är super bra! Så det rekommenderar jag strakt, men nu på sommaren så ska vi med bra pigment slänga våra fusk-brun-produkter å sola gärnet! 
Kram!

1 kommentarer

lina

30 May 2014 11:12

har du testat dove summer glow? den är hur bra som helst och ger gradvis färg, men redan första dagen blir man brun :D kostar endast 50:- på typ ica
och är rätt lätt att få bort från händerna/flatorna, brukar smörja in med handcream och sedan skrubba med scrubbhandske så är det borta

Kommentera

Publiceras ej