Hallå alla medmänniskor som stannar kvar här på denna usla blogg!
Vårt internet har tagit beslutet att inte funka igen, vilken gör mig vansinnig. Jag kan inte visa er bilderna ifrån Norge för än om ca 2 veckor, eftersom att jag inte kan göra det nu utan internet, och på fredag åker jag in på Yran, sen på söndag åker jag till Gotland med tjejerna och är där till den 6e!!!
Kommer bli usel uppdatering, ännu värre än vad det redan är... Men när jag kommer hem så kommer jag har otroligt härligt bilder att visa er! :-)

Hoppas ni håller ut och stannar kvar här ändå. Kram <3

9 kommentarer

Anonym

24 Jul 2013 20:17

Förstår du hur vacker du är Molly Blomberg?

Carro

24 Jul 2013 22:19

Jag älskar din blogg Molly så himla vacker är du ❤

mathilda

25 Jul 2013 14:05

har också haft problem med internet, ibland funkar det perfekt sen mittiallt kan det bli skittrögt och plötsligt slutar det funka helt. har gjort typ allt man kan göra och för tillfället fungerar det. man blir verkligen galen!

Hanna Bieber

27 Jul 2013 21:12

du är så vacker!

btw efter justins konsert den 23/4, kom jag fram till dig, grattade och kramade dig för var så glad för din skull, du förtjänade det! do you remember me?

Felicia

28 Jul 2013 20:04

Du måste nog vara den vackraste människa jag någonsin sett!

Anna

31 Jul 2013 17:27

kan inte du sen visa upp din sommar i bilder? tex ifrån avslutningskvällen och framåt :) kramen!!

Alice

31 Jul 2013 20:53

Hej Molly! Vet att du blev OLLG på Justins konsert och undrar några saker:

1. vart stod/satt du?
2. måste man stå på första raden eller på någon speciell plats för att kunna bli OLLG eller kan de välja någon överallt?
3. vet du om Justin kommer tillbaka till Sverige och när?

Snälla svara, skulle bli så himla glad! Älskar dig blogg, du är bäst <3

alice

01 Aug 2013 00:19

Hej Molly! Vet att du blev OLLG på Justins konsert och undrar några saker:

1. vart stod/satt du?
2. måste man stå på första raden eller på någon speciell plats för att kunna bli OLLG eller kan de välja någon överallt?
3. vet du om Justin kommer tillbaka till Sverige och när?

Snälla svara, skulle bli så himla glad! Älskar dig blogg, du är bäst <3

lisa

08 Aug 2013 14:42

Så romantisk bild :)
Svara på frågan över mig, hon skulle nog vilja ha ett svar :)

Kommentera

Publiceras ej