Haha, de ser bara ut som att jag är en "jag-tar-kort-på-mig-själv-i-sportkläder-utan-att-sporta" tjej på dessa bilder.. MEN jag var faktiskt ut och sprang idag igen, och det är så otroligt skönt efteråt. Älskar känslan! Sen fortsatte jag med 50 situps, som är lika skönt de. Något jag avskyr är min astma.. Det är så sjukt jobbigt att springa och de känns som att man ska falla ihop varje gång, därför är det ett måste för mig att ta det lugnt när jag känner att det bli problem med andningen. Men sen glömmer jag varje gång att ta astmamedicin så jag får väl skylla mig själv också, haha.. 

Tycker alla ni datanördar som bara sitter där hemma och väntar på att något kul ska hända men inte gör något åt det, ska dra på er springkläder och ut och röra på er! Även fast ni känner "ååååh, jag orkar verkligen inte nu.. Tar det imorgon istället". Det är bland det skönaste känslor som finns att känna att man hjälp både kroppen och sig själv. Det är ni som lever i kroppen och den gör sig inte snygg utav sig själv. Så upp med rövarna och gör er själv en tjänst!  
- Kommer från tjejen som alltid sitter vid datan, TV'n och mobilen.. Men tro mig, ni kommer bara bli mer och mer taggade efter ni rört på er ett par gånger. Musik i lurarna gör det lättare, och självklart snygga träningskläder (ska införskaffa mig det jag också!)  Pussar

Kommentera

Publiceras ej