Börjar med en fråga som många har ställt, "kysste han dig?!". 
- Nej det gjorde han inte, tyvärr :(:(:( Hade ju varit himelskt dock. Men jag tror folk har ljugit ihop det, för det var jag som pussade han på halsen/kinden. Jag såg att LT skrev att han kysste mig, men dom ljög om det också.. För jag sa att jag pussade han på halsen haha. Menmen, nu vet ni det! 
Han kysste mig inte, även fast det ser ut som så på vissa videos! 

Hur luktade han?? :D
- Haha, jag vet faktiskt inte.. La aldrig märkte till de :( Men han var svettig som bara den, så han lukta förmodligen det också ;-) (TYCKTE DET VAR RIKTIGT JÄVLA MUMSIGT ATT HAN VAR SVETTIG)

Du är så otroligt vacker! Du var verkligen värd att bli OLLG! 
Har bara en fråga, tycker du har så himla fina ögon men på ditt ena öga ser det ut som det är både blått och brunt? tycker det är jätte fint men undrar vad det beror på? lite nyfiken... :) 
Kram
- Vad glad jag blir, tack så jätte mycket!! Och ja, haha.. Mina ögon är blå/gröna, och i ena öget har jag ett födelsemärke, det är det bruna du ser :-)

Har du sett att zara larsson har skrivit om dig på hennes blogg?
- Ja min kompis visade mig det! roligt!

Vad heter du på instagram? Kram :)
- mollyblomberg. kramkram!

Grymt snygga bilder, vilken kamera använder du?
- Canon EOS 1100D, med standard objektivet.

Fick du se Justins kvinnliga dansare backstage?
- Tyvärr! 

Det är många som säger att du fick justins nummer, är det sant? :) 
Kram på dig och hoppas din dag är helt fantastisk!♥
- OJ! Haha nej så var det inte.. Hade ju dock varit jääkligt grymt om han gjorde det ;-) Kram på dig med!! 

Jen? Var det inte Dan Kanters fru Allison som har svart hår som gick runt eller har jag helt fel haha? :)
- Nej jag trodde det skulle vara de, och det såg ut som så för att båda är brun/svart-håriga, men det var 

Det måste vara en härlig känsla för ett fan att få komma upp på scenen så där :-) Jag skulle nog dö om det hände mig med Freddie Mercury... fast det är tyvärr omöjligt att nånsin få träffa honom :-( Undrar hur de väljer ut fans som får göra detta? Du matchade honom väldigt fint med kläderna iaf :-)
- Haha ja det hade varit något! Dom har två person som gått ut i publiken och kollar efter en tjej som sen ska upp på scenen. Simple as that! :-) 

14 kommentarer

Solin

28 Apr 2013 15:07

Nej vad roligt att du blev OLLG. Jag var faktiskt på den konserten när du blev och jag kommer ihåg att jag och min kompis såg dig bakom scenen då vi satt på sidan av scenen och vi var såå avundsjuka, men grattis!♥

Anonym

28 Apr 2013 15:10

vilket hårförpackning använde du sist?

Nellie

28 Apr 2013 17:58

Hej, skulle inte du kunna berätta lite om dig själv nu när du har fått nya läsare? Typ var du bor hur gammal du är osv :) kram finis!

Daria

28 Apr 2013 18:11

Jag hade också ståplatser. Dom som valde ollg stag typ vid oss när konserten började sen gick dom runt. Lite ledsen att de inte var jag på den 22 april. Men vad fin du är ! Molly alla Beliebers är så värda att vara hans OLLG ;)

lollo

28 Apr 2013 18:41

Ååååh vad roligt att du blev ollg o du e så himla vacker tjejen!! men asså dee ser verkligen ut som han gav dig en puss på kinden häär!!:D
http://www.youtube.com/watch?v=dgknjiBkEqc

Alva

28 Apr 2013 19:23

Såg det om OLLG! OMG, du är lyckligt lottad! ;) Och du är sjuukt vacker, du verkar super schysst!

mathilda

28 Apr 2013 19:59

måste säga att jag är himla glad att du blev OLLG för då hittade jag även din blogg!! du verkar vara en så härlig och fin människa och din blogg är jätte bra, och jag skulle kanske aldrig ha hittat hit annars. WOHO YOU GO GUURL!

Jennifer

28 Apr 2013 20:09

Hade du nån aning att du skulle bli OLLG när du vaknade den morgonen dagen då konserten var? ;)

Hedda H

28 Apr 2013 21:39

Fy fan alltså, jag var på konserten och blev ärligt lite sur när inte jag blev "one less lonley girl" men nu när jag läser detta så märker jag att du är så värd det!! Blir tårögd när jag ser på videon på youtube och läser det du skrivit om hur det gick till, lyllo dig!! Vart bor du? Hur gammal är du? Och var hur var kramen du fick av Justin? :-)

Natali

28 Apr 2013 22:54

Heeej!! Guuuud vad jag är avis på diig, men du är så vacker o förtjänt av det! måste bara fråga hur gammal e du?- när du född? :)
och vart bort du? alltså i vilken stad? hahah, själv bör jag i Göteborg!

Anonym

28 Apr 2013 22:55

Omg molllyyyy! såg du att zara larsson skrev om dig på sin blogg!?

alva

29 Apr 2013 07:12

Vem är jen? Hänger inte med här... haha. Jag trodde också det vvar allison som gjorde det vad är hennes twitter och din???;)

Anonym

29 Apr 2013 12:55

Hej finis! Sjukt att man kan få så mkt uppmärksamhet av att ara OLLG haha du verkar gilla det !! En fråga bara, vem är Jen? För på måndagen var det Allison som valde it OLLG (såg det) ingen i teamet heter Jen, ingen Jen följer dig på twitter, är det en smeknamn eller ngt? Jag bli förvirrad snälla svara !!! Hahahaha

matilda

30 Apr 2013 19:43

fick du ha med din systemkamera in till arenen och fota med den där inne? har hört att vissa fick de men vissa inte, såg att du hade bilder tagna med din systemkamera innan/efter konserten så var tvungen att fråga, hihi :)

Kommentera

Publiceras ej