Att vara OLLG, hur var det? Jag vet ärligt talat inte.. Man brukar säga att man inte finner ord till saker och ting, men då kan jag säga att många av dom sakerna finns det ord till. Detta som jag var med om 23 april, finns det inga ord till. Det går inte att beskriva känslan alls. Jag har aldrig varit så lycklig och samtidigt inte förstå något. När jag var där uppe på scenen fick jag en total black out. Jag såg inte längre bort är främre raden i Golden Circle. Det ändå jag var fokuserad på var Justins bruna ögon.Om ens det? Jag förstod verkligen ingenting, och har än inte förstått att jag faktiskt att både kramat och kysst Justin Bieber. Vad skulle ni sagt? Åh, nej det går inte attt beskriva känslan.. Att veta att han nu vet att jag existerar och att han har hållt om mig. Är så jäkla tacksam över det..

Men hur gick det till då? Jo, jag och min vän Carro hade parkett ståplats. Vi stod allra längst fram, och båda var väl såklart lite halvsura över att vi inte var i GC. Vi ville ju stå där längst fram bland alla andra och vara med när han sträcker ut sin hand i publiken. Men nej, vi stod bakom hela denna massa som fick göra det. 
Iallafall, ungefär 1,5 låt innan One Less Lonely Girl spelades så gick Jen & Kenny runt i publiken för att hitta denne OLLG. Både jag & Carro såg att dom gick runt och spanade lite över publiken, men jag tror inte någon av oss riktigt tänkte på vad det faktiskt var dom gjorde. 
Efter att dom gått fram och tillbaka några gånger så stannade dom till framför oss, stod och pratade med varandra, nickade osv. Efter att dom stått där en stund så gick Jen fram till mig och frågade; "why're you cryin'?", och hysterisk som jag var så sa jag "what?!" 3 gånger innan jag hörde vad hon sa, och svarade; "cause I love him soooo much!!". Hon skrattade till och sen sa hon det.. "Do you wanna be the one less lonely girl?". Det kom en chock genom hela mig, från ända ut i tåspättsen upp till toppen. Jag började hoppas, skrika, gråta, slå och allting haha. Kunde ju inte förstå vad som hänt! 
Iallafall så kom det några vakter fram och plockade upp mig ifrån publiken, sen tog Jen tag i min hand och bad mig följa efter henne. Fick många blickar kastade åt våra håll när de flesta förstod att dom hade valt kvällen OLLG. 
Vi stog blevid/bakom scenen en stund och pratade. Hon frågade mig hur gammal jag var, vad jag hette, vart jag kom ifrån och hur jag kände. Hon frågade mig även varför jag var så glad, haha.. Och vad skulle jag svara? Blev rakt och klart; "Cause he's Justin bieber..". Behövs ingen annan förklaring. 
Hon bad mig ännu en gång att ta tag i hennes hand och följa efter henne. Vi gick backstage, träffade på massa som jobbade där bakom, och ena snubben sa till Jen; "wow, she's so cute.. That's a great choice Jen!". Blev så glad av att höra det! 
Vi fortsatte iallafall, och hon visade mig den där saken som Justin står i han hissas upp ifrån golvet, om ni förstår vad jag menar? 
Sen gick vi upp för en liten trappa där jag träffade ännu en rar dam som frågade mig massa saker. Hon såg hur skakis jag var och bad mig bara ta det lugnt, för det var bäst. Hon berättade även att jag bara skulle gå rakt fram till stolen och sätta mig när jag kom ut på scenen. 
Alla vi 3 kollade upp mot scenen (ni vet där själva bandet stod?), och vinkade till Dan. Han log, vinkade tillbaka och kastade ner sitt plektrum till mig!!!!!!!!!! Hur sjukt var inte det.. Jag har Dan Kanters plektrum här hemma.. Som han har spelat med. Det är galet, 
Alfredo sprang även förbi och log och gestakulerade en sak till mig, haha så gullig..

Till slut hade stunden kommit, efter att stått bakom scenen i några minuter, fick jag nu gå ut på scenen framför alla dessa 15000 personer, men framför allt Justin. Jag hade glömt hur det gick till när jag gick mot stolen, men en läsare skickade några bilder nu idag som fick mig att komma ihåg lite av det. 
Alfredo tog min krans, en annan dansare tog tag i min hand och förde mig mot stolen. Sista biten fick jag gå själv.. Jag satte mig ner, Justin vände sig om gick rakt emot mig.. Åååh, han var ju så fin!!! Haha, jag ryser när jag skriver detta. Det var som en dröm. En dröm jag aldrig trodde skulle slå in, men som en viss person brukar säga.. Never say never! ;-) 

Allt där efter kan ni se här http://www.youtube.com/watch?v=5i-LKcDqzF8 ! Puss på mig, puss på han. Och han var ju så gullig när han frågade vad jag hette.. :
- what's your name??
- molly!
- marmalade??
- hahah, MOLLY
- mamley?? 

hahahah, alltså nej det var så sött sen när han log efter att han frågat mig det där..

ÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG VILL TILLBAKA!!!!! Gråter av både lycka och sorg just nu, bara för att jag såg den där videon.. Kan inte förstå att det är jag. Det känns så osant på något vis.. Ofattbart på alla sett och vis. 
När han tog tag i min hand och vi skuttade iväg kändes det verkligen helt.. ah jag vet inte. Det var fantastiskt verkligen. 

Bakom scenen hann han bara ta tag i min axel och säga hejdå, sen vara han tvungen att skynda sig för att sjunga nästa låt.. Var lite synd, men jag klagar verkligen inte. Han gav mig den bästa stunden i mitt liv och det har jag både han, Jen & Kenny att tacka för..

Jen stod där bakom scenen och väntade på mig, hon tog tag i min hand ännu en gång och sen gick vi bort till dom som jobbade backstage igen. Jen sa till mig och följa henne på Twitter, så skulle hon följa mig tillbaka (!!!!!!) Dom andra frågade hur det var med mig osv, kommer inte riktigt ihåg.. . Men jag minns att jag sa till Jen att hon precis hade givit mig den bästa stunden i mitt liv.. Att jag inte kunde tacka henne nog, och att hon var min hjälte. Hon gav mig en kram och sa att jag var så gullig så, haha åh.. 
Hon följde mig iallafall tillbaka till våran plats, där Carros stod som en galning och grät floder haha <333333 
Sen bad Jen vakterna att dom skulle plocka upp Carro ur publiken också, för då fick vi äran att gå och ställa oss i Golden Circle! Jag kramade om Jen åter igen och tackade henne. Åter igen haha.. Sen stod jag och Carro och kramade varandra och grät som aldrig förr! Både var så jäkla över extas och överlyckliga , haha! 

Vi stod iaf där och lyssnade till slutet, skrek sönder våra halsar ännu mer, och sen var konserten slut.. 
Ni var otroligt många som kom fram och ville ta kort med mig, känna på kronan, krama mig osv. Och det för mig var helt ofattbart! Så ett stort tack ska vi ha! 

Hoppas ni fått en någorlunda beskrivning och jag ber om ursäkt att det blev så långt, men inte ens detta räcker till att beskriva hur det var.. Kommer nog aldrig förstå vad det är jag har varit med om. Som rubriken lyder så är det inte slut, för det kommer det aldrig vara för mig. Jag är sååå tacksam över detta, och jag hoppas alla ni andra som såg/har sett Justin, också är lika tacksamma. Vi har upplevt något magiskt, verkligen. 

Massa kramar till er alla. Och TACK som bara den för alla fina ord. Jag hoppas ni har det super duper bra. <3

177 kommentarer

Teresia Domander

25 Apr 2013 19:35

Asså Molly!!! Jag kan inte fatta det, är så lycklig över det som hänt haha!!! Haha ryser när jag läser detta, du var så värd det här! JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG

Svar: kan heller inte fatta det!!! DDDD': ååååh.. TACK BÄSTA TESA <333333333333333333
molly blomberg

Lova Martinsson

25 Apr 2013 19:38

Gud, får rysningar när jag läser. Du är så himla vacker också, verkligen ett bra val till ollg. åh, fina du.

Svar: åh herregud vad jag blir glad.. tack kära du!
molly blomberg

Anna

25 Apr 2013 19:42

ASSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH <3<33<3<3<3<3<3

Minna Eriksson

25 Apr 2013 20:02

Lite tufft att ha en kändis på skolan!;)

Anonym

25 Apr 2013 20:31

Kysste han dig på munnen ? :) asså Guud vad overkligt !!

Ida

25 Apr 2013 20:46

Undrar jag med, kysste han dig på munnen?! :)

Anonym

25 Apr 2013 20:57

Han kysste dej inte på munnen ju, haha eller? :)

becka

25 Apr 2013 21:02

Du gick förbi mig under ALAYLM i GC, min mamma sa typ "Där är hon som nyss va på scenen!" haha :)

jag är så avis på dig, och du förtjänade det verkligen! ♥

Malin

25 Apr 2013 21:20

Åh men fina Molly, tårarna rann ner för mina kinder när jag läste vad du precis skrev. Helt sjukt att du fått vara med om detta egentligen.
När han skulle säga ditt namn tyckte jag han det sista sa typ "Maejlin" och jag blev helt hysterisk och skrek "HON HETER MALIN, FATTAR NI MALIN!!!!" men det var ju tydligen fel.. haha.

Jag och mina kompisar konstaterade att han kramade och rörde dig EXTRA länge jämfört vad han brukar, kanske var det inbildning men who knows? ;) Vilket fall blev vi självklart galet avundsjuka men samtidigt så glada över att det blev just du för vi sa innan "hoppas dem tar upp en snygg tjej så justin förstår att det finns snygga tjejer i sverige" (haha, töntigt kanske men ah..) Vi tyckte du verkade så himla snäll och var så snygg!

Efter konserten när vi träffade på dig blev vi ännu gladare för din skull då du var typ världens gulligaste och allting!

Tusen kramar till dig och återigen Grattis!

Katarina

25 Apr 2013 21:26

Är hur glad som helst för din skull och du är jätte vacker, men jag stod längst fram och man såg att Justin inte kysste dig man såg att hans mick råkade "slå" till dig lite på kinden! Men han kysste inte dig! Men är ändå glad för din skull!

Emelie Mårtensson

25 Apr 2013 21:31

Åååååh alltså jag grååååter Mollyyyy! Jag är så otroligt glad för din skull och att du har fått uppleva allt detta. Jag kommer ihåg när du hade varit på han i London och då sa du "åååh det var en tjej som fick sitta på scenen med honom på one less lonely girl!!! det vill jag också göra" och nu, några år senare så har du också fått gjort det! Åh du är en himla lyckopingla du! Gråter när jag ser videos på dig för jag ser att du är så lycklig, du är bäst Mollsan! Puss och kram från Emsan! Love youuuu!

jessica

25 Apr 2013 21:37

asså jag gråter så jävla mycket när jag läser detta. Jag är så avundsjuk på dig så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Men det är ändå en glädje en den avundsjuka som gör att jag gråter för att jag är så glad för din skull. en "snäll" avundsjuka om du fattar. Att vara ollg är typ det största en belieber kan vara med om. Jag gick själv 22 april och skulle göra vad som helst för att bli ollg. Sån jävla tur har du. åååh, ska gråta i min ensamhet nu och äta jordgubbar. hejdå fina du. kram

Sandra Stjerneus Olsson

25 Apr 2013 21:48

Som jag grät när jag läste, önskar verkligen att jag hade sådan tur som dig </3 grattis åter igen!

Jennie Edström

25 Apr 2013 22:21

Åh herre, du må vara en lycklig människa!!!

Fanny Andersson

25 Apr 2013 22:52

Herregud, ryser bara jag läser det här.. Helst sjukt. Förstår varför dom tog upp dig, du är verkligen jätte söt!

mathilda

25 Apr 2013 23:36

aaaah gud hela jag skakar!!! gud så underbart, tänk att en människa har turen att få uppleva det där, sååå avis på dej! imorgon får jag äntligen se justin i helsingfors och du känner säkert igen känslan som inte går att beskriva när man vet att man får se JUSTIN imorgon, wiiiii!!!

linnnnn

25 Apr 2013 23:45

wow! Det du varit med om är något miljontals av Beliebers drömmer om! Är så fruktansvärt glad för din skull. Allt du skriver låter som en ren dröm och jag kan knappt föreställa mig hur det kändes för dig. Åååh förstår att du är lycklig. Jag hade dött om jag hade varit den utvalde. Det är nu man kan dö lycklig, som man brukar säga ^^

Anonym

26 Apr 2013 00:22

Åh, jag varken känner dig eller är ett fan av JB men till och med jag grät när jag läste dethär! Fyfan vilket minne för livet, jag blir till och med avis! Haha

Peco

26 Apr 2013 00:23

Fick du se Justins kvinnliga dansare backstage?

emis Vaittinen

26 Apr 2013 07:31

hej! jag är så glad för din skull, jag såg när du kom upp på scenen och det var då jag grät floder. och jag kan nog inte förstå hur det kändes för dig, det måste ha vart den bästa stunden i ditt liv när dom kom och frågade dig. ååå jag ville också bli olle, men jag får vänta på min tur :D ett riktigt stort GRATTIS till dig :) <3

emis Vaittinen

26 Apr 2013 07:31

ollg*

Hanna

26 Apr 2013 11:58

Fan vad coolt Molly! :D Ett minne för livet... :O

aamelasmoa.blogg.se

26 Apr 2013 12:27

stort grattiiis!!!:)

har du instagram ? vad heter du då?

LINN ★

26 Apr 2013 12:59

åååååh du ska veta att jag är skitavis nuu!!!

Anonym

26 Apr 2013 13:12

Vart kysste han dig? Kinden? Munnen? Pannan?

Emma - Pluggar till FOTOGRAF

26 Apr 2013 13:12

Wow! Inte bara liiiite avis ;)

johanna

26 Apr 2013 13:33

shiit vad avis jag blir! :o

Anonym

26 Apr 2013 13:39

vad heter jen på Twitter?

Saga

26 Apr 2013 13:52

Åhh grattis gud vad kul! <3
Det förtjänade du verkligen! <3
PussoKram!

Nathalie

26 Apr 2013 13:54

Jag var där den 23 och såg detta! Ååh vad gulligt och sött <3 Aå avensjuk men samtidigt så glad för din skull! Hoppas allt är bra med dig och att du har hunnit smälta allt som hänt <3

mikaela

26 Apr 2013 14:18

Nawww <3 så glad för din skull! var ockå där den 23, så underbart!

Laura Alvarez

26 Apr 2013 14:37

Åh vad jag är aviis!!

Evelina Flod

26 Apr 2013 14:41

När jag satt och läste detta rös jag i hela kroppen, skulle själv inte förstå att det hänt om jag var du.
Men jag är så glad för din skull, du förtjänade det! du är riktigt jävla vacker också. Ha det bäst! /Kram Evelina

Cajsa Torres

26 Apr 2013 14:56

ÅH ! Grattis , gud va häftigt !!! :D

My

26 Apr 2013 15:03

Åh grattis!! Riktigt glad för din skull! Kram (:

Felicia

26 Apr 2013 15:32

Åh, grattis! Måste ha varit så fantastiskt. :)

Mohammedi's | Art, model & designer

26 Apr 2013 15:57

hehe grattis!!!! <3

Cecilia

26 Apr 2013 16:04

HERREGUD, jag är inte ett jättefan men jag hade dööööött om det där hände mig!!

Karolina

26 Apr 2013 16:06

Åååååh gud vilken dröm!!!!! Är själv superledsen för att jag inte kunde gå på hans konsert, men har kvar biljetten här hemma.... men gud, det lät verkligen som en helt fantastisk dröm och är verkligen glad för din skull :'D

Kazandra Angrell

26 Apr 2013 16:10

fy vilken lyx !

Maria

26 Apr 2013 16:31

Alfredo heter han! Inte Elfredo.

evelina

26 Apr 2013 16:34

Åh vad avis jjag är!!
Grät till och med när jag läste detta! :D

ellen jonsson

26 Apr 2013 16:45

åh herre guuud! :''D

Alicia

26 Apr 2013 16:53

åh vad glad jag är för din skull <3 var det den 23:e?

Q.

26 Apr 2013 16:54

WOOOOOW x1000!

H A N N A ❤

26 Apr 2013 16:58

OMG BLEV DU OLLG.. :'O

B E A

26 Apr 2013 17:05

Så himla häftigt! :D

Nora

26 Apr 2013 17:07

OMG VAD SJUKT! :O

Laura

26 Apr 2013 17:09

Ååh herreeguuud!! Jag var där den dagen så jag såg alltihopa.. han var så gullig när han skulle säga ditt namn och herregud när han tog kransen på ditt huvud.. ååh du är nog den lyckligaste personen i världen!!!! åååhåååhååhåh! jätteglad för din skull :DD

Lotta

26 Apr 2013 17:17

Åh gu det var så sött! Jag är väll inte så jätte galen i honom med det där var så fint!!

Linaღ

26 Apr 2013 17:31

OMGOMGOMGOMGOMG

Ellen

26 Apr 2013 17:44

ååhh!!! var också där den 23 och tog några bilder på dig uppe på scen! det var jättefint verkligen! är så avundsjuk på dig! och jag som tycker det är overkligt att jag har sett justin, tänk då du som fick närkontakt med honom! så avis verkligen!

MADDISENJ.SE

26 Apr 2013 18:16

Gud vad roligt för dig tjejen, riktigt häftig grej ju :)

Norma Sahlin

26 Apr 2013 18:30

Åh jag är så avensjuk! Det är helt sjukt att det blev just du!!! Om det hade vart jag hade jag verkligen inte fattat, omg omg GRATTIS IALAFALL!!

maja simonsson

26 Apr 2013 18:34

åååå gud vad roligt<33
Sånt händer lixom bara 1 gång i ens liv! är sjukt glad för din skull!

Lisa Thorängen

26 Apr 2013 18:38

Det är många som säger att du fick justins nummer, är det sant? :)
Kram på dig och hoppas din dag är helt fantastisk!♥

cecilia

26 Apr 2013 18:44

Du verkar vara en så jäkla söt tjej, härligt att du blev OLLG, var själv i GC under kvällen och filmade lite när du kom upp på scenen! Herregud vilken lycka! Kram på dig! :)

Irini Vanessa Argiri

26 Apr 2013 18:49

Jag var på den konserten, såå fint det var och när han skulle uttala ditt namn lät det som Molle haha.

Jen? Var det inte Dan Kanters fru Allison som har svart hår som gick runt eller har jag helt fel haha? :)

Emma

26 Apr 2013 18:53

Åh va kul!

Anonym

26 Apr 2013 19:32

zara larsson har skrivit om dig på hennes blogg!
http://zarish.blogg.se/2013/april/silikonoron.html

tova

26 Apr 2013 19:34

så himla kul för dig! ett minne för livet verkligen, förstår hur glad du måste blivit!!

Hiba

26 Apr 2013 19:36

Jag var där samma dag! Du förtjänar det nog & grattis till tusen. P.s dödligt vacker är du!

Julia.

26 Apr 2013 19:43

Låter fantastiskt! :)

Heidi

26 Apr 2013 19:52

OMFFGGGGG.. asså gråter.. så himla fint ! Du är så vacker, och att se dig så glad gör mig varm i hela kroppen! åååh. ! :)

Ida

26 Apr 2013 19:55

OMG KAN JAG FÅ TA PÅ DIG!?!?!?!

Longevity - en blogg om hälsa

26 Apr 2013 19:56

Wow vilken grej :-)

Lovisa

26 Apr 2013 20:02

Åååh, började typ gråta när jag läste!! Jag var på samma konsert där du blev ollg och ååh, du var så himla fin och jag är så glad för din skull! Önskar dock att det var jag hehe ;) men du var verkligen värd det!! Tusen kramar

Lollo

26 Apr 2013 20:11

ÅÅÅhhh var på 24eeee , fanfanfan vad jag är avis!!!

Sofia-musik,sport och film

26 Apr 2013 20:15

Aaww fan va nice! :)

Hanna

26 Apr 2013 20:20

aaawww, du var så sjukt söt och jag var där och var glad att det inte blev någon jobbig fjortis! :)

Sofia

26 Apr 2013 20:20

Åh jag var så glad för din skull på konserten i tisdags! Log samtidigt som jag önskade att det var jag som satt där med justin precis bredvid. Men du var så söt och så glad, man såg verkligen att du älskar honom precis lika mycket som jag gör och jag kunde inte sluta att vara så himla glad för din skull! Kändes nästan som det var jag själv som satt där uppe.

Tårarna rinner medans jag läser din fina text du har skrivit. Du verkar verkligen ha haft den bästa stunden i ditt liv. Åh jag är så glad för din skull Molly! Synd att jag inte träffade dig efter konserten

Jag filmade en snutt från när du var där uppe, det är bara att maila så skickar jag filmen till dig om du hade tyckt det var kul att se :) Kram på dig fina du, du är verkligen lyckligt lottad

Olivia

26 Apr 2013 20:36

Är inte ett jättefan av Justin, älskar dock hans musik och stod själv och hoppades på att bli OLLG på konserten i tisdags. Måste dock säga att nu när jag läste detta tycker jag du verkar så sjukt värd det, och sa redan under konserten att du var väldigt söt. Hoppas du får chansen att träffa honom igen, kram!

Lollo

26 Apr 2013 20:37

Föressten heter han väl ändå Alfredo? Inte Elfredo? SÅ JÄVLA TUR!!!!! Haha, jag är sååååå aviiiiis... Han är bäst

Nina, drömmen om att bli fotograf~

26 Apr 2013 21:05

var där, så sjukt avundsjuk! <3

Anonym

26 Apr 2013 21:27

Åh älskar att du blev det, det kändes som du uppskattade det! En del bara sitter där och verkar inte uppskatta det alls! Du är så himla vacker! Gulligaste när han skulle säga ditt namn! Åh så avundsjuk! ( på ett bra sätt såklart, du var så värd det!)

Emelie

26 Apr 2013 21:45

Åh gud vad kuul!
Själv var jag på hans konsert i Köpenhamn i lördags. Gahh vad bra altt var, finner inga ord!!

Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

26 Apr 2013 22:45

Grattis :) De resterande 15 000 var säkert gröna av avund, och alla andra belibers som läser med... Även om jag inte är en sådan så hade det ändå varit grymt häftigt för en annan så jag bara anar hur det kändes för dig :)

Josefines.se :D

26 Apr 2013 22:52

OMG :OOOOOOOOOOOO vilken dröm <3

natalie

26 Apr 2013 23:17

asså åh fyfan vad speciell man måste känna sig! 1 av typ 15.000 det är helt sjuuukt! Men grattis iallfall skulle också vilja uppleva det någongång :')

Ellen

26 Apr 2013 23:33

ååh ffyyyy. jag var där och såg dig och du förtjänade det verkligen du var så himla fiin!! Är så glad för din skull!!

Tess

27 Apr 2013 00:27

Det måste vara en härlig känsla för ett fan att få komma upp på scenen så där :-) Jag skulle nog dö om det hände mig med Freddie Mercury... fast det är tyvärr omöjligt att nånsin få träffa honom :-( Undrar hur de väljer ut fans som får göra detta? Du matchade honom väldigt fint med kläderna iaf :-)

Josefine

27 Apr 2013 00:33

Vad roligt!! :D

Siri

27 Apr 2013 00:40

åå vad roligt för dig! :D

Frida Persson

27 Apr 2013 00:41

OMG gråter när jag läser det här, så sjukt underbart går inte att fatta, fattar knappt att jag var på en av hans konserter, tänk att kolla in i hans ögon och han kollar in i ens...det är så sjukt...och du har upplevt det! En dröm som gått i uppfyllelse för dig! Och som några skrivit du förtjänar det verkligen!!!...jag är så tacksam och glad och allt för att jag har fått se honom och se honom uppträda<3<3<3

amanda

27 Apr 2013 02:04

Fick inte ens se honom grät när jag såg klippet. men det ryktas om att han kommer till malmö nästa år. Kommer tillbaka gör han nog i alla fall! men stort grattis! :)

Severina

27 Apr 2013 08:35

Oj hjälp va häftigt!!

Matilda

27 Apr 2013 08:52

Kysste han dig??? Shit vad coolt isf! :)

marina

27 Apr 2013 10:34

Herregud vilken sjukt bra upplevelse du haft! Låter helt jäkla otroligt! Och att det är så himla få personer som får komma upp på scen med Justin, eller någon överhuvudtaget(!) och du kan vara glad att du är en av få. Jag är ingen belieber, men jag hade gärna velat gå på en konsert och se honom live. Det här fick mig bara ännu mer att vilja det! :)

Sara

27 Apr 2013 11:23

you lucky girl! var där och såg allt, sååååååååååå fusk och dog när han skulle säga ditt namn hahaha, så himla söt han är!

Emelie

27 Apr 2013 11:24

FYYY TUSAN VAD GALEEET!!!! typ as glad för din skull. jag är inget fan av honom, men hade varit dö grymt att träffa honom. Undra om alla skriker för din skull eller för honom? haha, kul att ingen blir sur att du blev det liksom. GALET. fy, detta borde du leva på hela livet. Kolla på klippet när du är ledsen liksom hahahah

viccan

27 Apr 2013 11:31

ÅH helt sjukt. Gråter när jag läser detta, för fint. Så glad för din skull!
Kan inte ens förstå känslan, det måste vara helt fantastiskt !

Danai

27 Apr 2013 11:51

Såg dig den kvällen och du såg så himla lycklig ut. Tyckte också det var så himla gulligt att han inte hörde vad du sa och log sådär som bara Justin kan :)))

Vilken lycka, vilket minne för livet. Helt fantastiskt måste det ha känts! Grattis får man väl säga, fina du! :D

Hanna

27 Apr 2013 11:56

Åh gud jag blev alldeles varm och tårögd när jag läste det här! Fyfan vilken härlig crew han verkar ha. Jag är så otroligt glad för din skull! :D Började Jen följa dig tillbaka?

Alva<3

27 Apr 2013 12:57

Omg, asså guuud vad avis jag blir nu haha ;) Har inte läst din blogg nåt men såg detta inlägget när jag skulle fixa min design. Asså gud vad kul för dig!!<3Ha
Och jag ryste helatiden när jag läste... Ha en bra Lördag!

Louise

27 Apr 2013 13:00

Jag var där samma dag. Man kunde liksom inte bli avundsjuk på dig för det enda man såg i ditt ansiktsuttryck var ren jäkla lycka. Man såg att du verkligen var glad! Grattis till dig.

Rosanna:)

27 Apr 2013 13:05

Åh vad roligt, grattis! Jag var där både 22 och 23, Dan kastade plötsligt ett plektrum till mig med mitt under en låt!:D

Patricia

27 Apr 2013 13:13

Men gud va roligt!

Frida

27 Apr 2013 13:18

Åhh hur lcyklig är inte du nu? Få en kyss av sin förebild amazing.

Amanda - vardag,foto,inspiration,inredning,outfit,videoblogg,quotes

27 Apr 2013 14:17

alltså jag rös när jag läste inlägget och höll p fälla en glädjetår... helt sjukt ofattbart men helt fantastiskt,underbart att du blev en av det lycklige som blev vald!

Man såg i videoklippet att du var helt överlycklig och fällde en massa glädjetårar,detta är nog ett minne för livet som du aldrig kommer att glömma!

Så vill jag avsluta här med att säga, när du mår dåligt så tänk på denna fantastiska underbara upplevelsen du har fått vara med om! :D <3

filippa

27 Apr 2013 14:26

shiiiit är så avis på dig!! fick gåshud när jag läste det du skrivit haha, så glad för din skull!

MajaLinnéa

27 Apr 2013 15:08

OMG, det där är verkligen helt sjukt! Shit vad roligt, kunde inte låta bli att le som ett fån när jag läste texten. :D

Amanda Persson - Kampen mot mobbning

27 Apr 2013 15:17

Jag är inget direkt fán utav Justin men jag är så glad för din skull.... verkligen Molly :)

Lovisa

27 Apr 2013 15:25

åå grattis! Är sjukt avundsjuk.. Var där den 22 april. :D

nk

27 Apr 2013 15:44

det kunde inte ha blivit en bättre ollg :) hur gammal är du ? :)

sofie

27 Apr 2013 15:47

Men fan vad sjuuuuukt :O

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

27 Apr 2013 15:52

Riktigt roligt att läsa! Det måste ha varit en upplevelse!

Maja Sundqvist

27 Apr 2013 16:00

Haha shit sitter och ryser... Helt sjukt ju!!

OOMMGG

27 Apr 2013 16:04

Jag gråter för din skull ;( (men av glädje) xD vem är Jen? Är det inte Allison som väljer OLLG

Anonym!

27 Apr 2013 16:06

Å herregud vad häftigt!!!!

Andrea

27 Apr 2013 16:09

ÅÅÅÅ!! Va roligt! Kysste han dig på munnen? Fatta inte riktigt, haha :)

caiza

27 Apr 2013 16:12

avviiiiiis!!!!! sån jävla dröm

Nellie♥

27 Apr 2013 16:15

Herregud ! :O Tur du har!

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

27 Apr 2013 16:22

åh vad kul :D

Ida Nilsson

27 Apr 2013 16:31

Du ser hur lycklig ut som helst, det förstår jag att du är också om han är din älsklingsartist :)

Jennifer Bodin

27 Apr 2013 16:32

OMFG jag skulle för fan dö! Önskar jag var duuu! ♥

Jossan

27 Apr 2013 17:07

Gillar att du verkar vara så fin och jordnära, och att du verkligen tackar för alla fina kommentarer! De kunde inte valt en bättre tjej att ta upp på scen. :D Är inget Justin fan alls, men vilken upplevelse det måste ha varit. =)

Anna

27 Apr 2013 17:35

Vad du ljuger.. Han skysste inte dig.

Emma

27 Apr 2013 17:47

ååg jag ryser över hela kroppen och gråter när jag läser det!! Ååh du måste vara den lyckligaste människan någonsin! Du har varit hem om det som miljontals tjejer drömmer om!

hanna

27 Apr 2013 18:03

ååh! jag är sååååååå sjuuuuuuuuukt avundsjuk! Du är sjuukt lyckligt lottad! vill också juuuu! (fast jag hade nog typ spytt på scen då av nervositet.....) haha! ♥

Elin

27 Apr 2013 18:05

Jag har aldrig varit ett speciellt stort fans till Justin. Men är sjukt glad för din skull, och även fast jag inte är ett fan till Justin så skulle jag väldigt, väldigt gärna träffa honom. :) Det skulle vara så sjukt stort att få göra det. Och sen jag började tycka om YOHIO (som är min stora idol) så förstår jag även hur jobbigt det måste vara med alla haters som säger massa saker om Justin. För dom gör ju samma sak mot YOHIO. Men som sagt, är jätte glad för din skull! :)

Ella

27 Apr 2013 18:41

omg sitter här och gråter. det är ju helt sjukt!!! är ganska avundsjuk.. skulle inte fatta om det hände mig. Måste vara en rätt speciell känsla <3

Anna

27 Apr 2013 18:59

ååå, så rörd man blev, såg dig på ollg videon, så söt tjej tänkte både jag och mina kompisar :)

Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.

27 Apr 2013 19:14

Sitter här och gråter medans jag läser detta! Sjukt coolt att du blev!
kram ♥

klara engström

27 Apr 2013 19:29

åååå vad söt du är! Bara äkta beliebers som verkligen förtjänar att bli ollg och det är verkligen du<3

Frida ♕

27 Apr 2013 19:33

Det går ju rykten om att Justin ska dejta ett fan, typ hela hans crew vill det så ja. Haha det kanske inte är över helt för dej. haha. never say never :)

Alexics

27 Apr 2013 19:50

Alltså jag döööööööööööööööööööööööööööööör!!!!!!!
Hur glad är inte du nu????? :D

IDA - Beautysecrets by me ♥

27 Apr 2013 20:12

Åååh vilken lycka! Önskar så att jag också var där :) Lyckades aldrig få tag i någon biljett :(

Matilda

27 Apr 2013 20:33

Viskade han någonting till dig och kysste han dig? Är det sant att du fick hans nummer?

S A R A

27 Apr 2013 20:34

Åh, haha nej vad gulligt det sista haha. Himla glad för din skull, verkligen lycklig måste du vara! GRATTIS! :D <3

Jasmine

27 Apr 2013 21:12

Jag var där och såg dig, jag var också i parkett, jag är så glad för din skull och avis på samma gång, du har varit med om det bästa man kan vara med om!!!! Jag gråter bara jag tänker på det :')
Btw, du var få fin och såg så lycklig ut ^^ haha vill vara dej :3 Grattis!

Tilde Wrangell

27 Apr 2013 21:50

jag verkligen ryser när jag läste det här! en sån otrolig upplevelse det måste ha varit, alla beliebers dröm! Du fick den! är så otroligt glad för din skull, gråter gör jag nu också! Du är otroligt söt med!

Matilda

27 Apr 2013 22:46

Åh vad underbart det skulle vara att va OLLG! :')

Sarah

27 Apr 2013 23:07

Inte alls avis nej nej! :D Gud va roligt för dig att bli OLLG, min allra högsta dröm! :D

Skulle du kunna typ lägga upp någon bild där du visar vart ni står när du vart vald till OLLG? Typ på någon karta över globen eller så :D

Anonym

27 Apr 2013 23:33

Omg!!! guuuuuuu jag skulle också vilja gå upp på den en sådan konsert! omg

alice karlstedt

27 Apr 2013 23:33

Oj herregud, är verkligen glad för din skull! Trodde jag skulle hata den som blev OLLG men du verkar verkligen jättesnäll och du är jättefin så kan inte vara annat än glad för din skull! :)

AMY TA

27 Apr 2013 23:46

Herregud vilken sinnessjuk experience, lite avis faktiskt!!!

Bella

28 Apr 2013 00:17

Så sjukt avis på dig och även glad för din skull!! superfin är du!

Emma

28 Apr 2013 00:36

Du fattar inte hur många Beliebers som är avundsjuka på dig! Jag med! Haha , men du förtjänade det! Det gör alla (äkta) Beliebers! :')

Olivia

28 Apr 2013 01:46

Wow, sitter här med tårar i ögonen. Vilken helt obeskrivlig upplevelse du fick vara med om <3 Du verkar vara en så snäll och söt tjej Molly (för att inte tala om hur vacker du är). Du förtjänar det här :)

Boel

28 Apr 2013 07:21

Du blev OLLG samma dag som jag var där! Såg dig hela dagen i kön, och blev super glad att det var du som fick bli OLLG :D
Låter helt underbart, och är jätte glad för dig :D

Tilde

28 Apr 2013 09:57

Åh, gud. Va fantastiskt..:O

Annika

28 Apr 2013 10:35

Åhh, vilken tur du hade, tänk av alla tusentals personer så valde de just dig. Nåjaa, jag drömmer om att Eric Saade ska välja mig för att komma upp på scen med honom under Break of Dawn :)

Sofia

28 Apr 2013 11:00

gud!! är sååå avundsjuk!! men glad för din skull! Flera miljoner som skulle vilja varit dig just då!!

Olivia

28 Apr 2013 11:02

Omg, grattis eller vad man ska säga!

Nora Lofveen ♡

28 Apr 2013 11:38

Haha "Marmalade", vad roligt och gulligt att du fick se han! <3

HannahElisabetLarsson

28 Apr 2013 11:47

Kika gärna in på min blogg där jag skriver om lite allt möjligt, du får gärna ställa frågor om du vill! :)

// HannahElisabetLarsson

Louise

28 Apr 2013 12:16

är inget fan men det låter ändå sjukt roligt! och när han säger marmalade, haha! lyckos dig :)

Malin

28 Apr 2013 12:36

Herregud! Jag DÖR av avundsjuka! Seriöst! Är så glad för din skull ändå :D

Matilda

28 Apr 2013 13:18

alltså åh vad glad jag är för din skull, haha jag började typ lipa av att läsa det här, självklart är jag avundsjuk men hur glad som helst för att du har fått uppleva detta! http://shiningmonday.tumblr.com/post/49002509403/justin-having-trouble-pronouncing-the-ollgs-name haha roligaste! den har över 2K notes på tumbr, you're famous! Kramar ♥♥

FEENIA

28 Apr 2013 14:20

Mina kompisar var på konserten den 23:e och berättade om när du hade kommit upp på scenen, de tyckte att du var jättefin och värd titeln! Måste ha känts helt magiskt, grattis! :D

alex

28 Apr 2013 14:26

Min kompis berättade att hon stod bakom dig, grattis!!! :):)

Annica Lindqvist

28 Apr 2013 14:32

Inte för att jag varken är en belieber eller vad det nu kallas eller ens engagerar mig i hans musik. Men ramlade in på din blogg och läste detta inlägg och det skänker verkligen glädje! Glad för din skull och tänk att kunna berätta om detta äventyr i resten av ditt liv. Verkligen stort! Grattis!

Cynthia

28 Apr 2013 14:44

omggg!!! vilken tur :) och gratttiiis!!

Nichole

28 Apr 2013 15:09

Ååååh vad jag är avundsjuk!! Själv stod jag också på parkett ståplats, men den 22. Men jag är så sjukt glad att jag ens fick biljetter till konserten, men du blev ju OLLG. Jag kan verkligen inte tänka mig i den situationen, att sitta framför Justin Bieber. Men jag är glad för din skull! :) Du som är såååå fin också, passade verkligen in som OLLG. :D Kram!

Lovisa.

28 Apr 2013 15:45

Du förstår nog inte hur avundsjuk jag är, men jag är ju samtidigt så otroligt glad för din skull :D Haha jag kommer ihåg när han skulle uttala ditt namn och jag ba "vafan hette hon egentligen?" :) Aja, jag får väl hoppas att bli OLLG nån annan gång haha

Moa

28 Apr 2013 16:00

LYCKOS DIG! DU ÄR UNDERBART FIN,FÖRSTOD ATT DE VALDE DIG! <3

randigponny

28 Apr 2013 16:18

OMG! Tjejen, kunde inte vi bytt plats där för en liten stund? ( VIDEON ) Så sjukt avis blir jag asså ♥ Sjukt gulligt när han skulle säga ditt namn också ♥

Sarah

28 Apr 2013 16:35

Omg! Lyllo dig! :D♥

Maria

28 Apr 2013 17:26

OMG! var på den konserten och omg jag grät när jag läste detta! Så gulligt när han inte kunde uttala ditt namn haha <3

(p.s. ÄR SÅ FETT AVIS! hahahaha)

Sanna

28 Apr 2013 17:36

Sjukt glad för din skull :)) man blev glad bara av att läsa texten

Emma :)

28 Apr 2013 17:46

Jätte glad för din skull! <3
Så sjukt gulligt när han sa ditt namn!❤

Anna

28 Apr 2013 18:02

Så glad för dig, men är ändå sååå avundsjuk <3

Elin

28 Apr 2013 18:32

OMG, du måste vara värlends gladaste människa!
Åh, vad kul du måste haft.
Själv sitter jag här henna nu och tjutet över att jag aldrig i hela mitt liv kommer att få se han mera, eller någonsin röra honom.. :'(
Men glad för din skull Molly! ta hand om dig! :)

Jessika

28 Apr 2013 18:55

Åh, va avundsjuk jag blir! Inte för att jag är ett stort fan av Bieber, men åh, vad underbart att bli utvald sådär och få träffa sin idol! *_*

Sanna

28 Apr 2013 19:38

Jag var också där den 23e, och jag kan verkligen inte förneka att jag är galet avundsjuk på dig som fick äran att bli OLLG! Men är också sjukt glad för din skull, jag tyckte att hela konserten var obeskrivlig så jag förstår verkligen att du inte har några ord alls för hur det var att vara OLLG. :)

therese marjakangas

28 Apr 2013 19:43

Grattis. vad heter du på twitter?

MARIA - mode, outfits & inspiration

28 Apr 2013 19:59

Aaaah jag dööööör! AVIS! Men gud vad kul för dig, haha! :D

ida

28 Apr 2013 20:35

Åh, grät när jag läste detta, var själv på den konserten du blev Ollg, du var så satans fin, sa de till min syster när du kom ut & hon bara ja!!
Är så avis på dig! <3
Kram på dig

Fanny

28 Apr 2013 21:09

Wow...

linn wallard

28 Apr 2013 21:54

OMG VA COOLT , gud är så glad för din skull !
Kysste han dig på munnen ? Massor med kramar!

Annster

28 Apr 2013 22:35

Vad roligt :)

ellen björktegen

29 Apr 2013 11:17

inget fan av justin direkt men det där måste ha varit RIKTIGT kul för dig! :D:D

ann-sofie

29 Apr 2013 12:25

vad roligt, det måste ha varit som en dröm! och vilket minne för livet du har fått vara med om :)

Anonym

10 May 2013 16:01

vad heter du på twitter? :D

Bella

12 May 2013 18:01

Hej Molly :)
Jag var också på konserten 23e april och jag hade också parkett ståplats! Jag stod faktiskt nästan bredvid dig och jag såg allt, när de frågade dig om du ville bli OLLG. Först när de pratade med dig så förstod jag ingenting, men sen såg jag att du gick iväg med de och då blev jag helt mållös. Jag kunde inte tänka och jag blev besviken när jag stod så nära dig och dom valde dig. Men samtidigt är jag så himla glad för din skull! Helt sjukt vad kul du måste ha haft där uppe på scenen med honom!

Har ett par frågor till dig:
1. Hur länge har du gillat Justin Bieber?
2. Hur reagerade dina kompisar i skolan dagen efter?
3. Vet du något/tror du att Justin Bieber kommer till Sverige igen och har konsert? När och var isåfall?

Ursäkta att det blev så långt haha och tack för en super bra blogg med inspiration! Ha det bra :)

Louise

19 May 2013 01:07

Jag och min vän satt uppe på läktaren och under BAAB sa hon till mig och pekade ner till golvet och sa att dom valde OLLG för vi såg när dom lyfte upp dig. Vi såg att du hade ett vitt linne så när du kom upp på scenen visste vi att det var det vi hade sett! ändå coolt haha, avis här haha!!! Vilken upplevelse, hoppas jag blir det en dag! Never say never right?

Adden

10 Jun 2013 23:07

Jag tre min mobil drunkna (skriver detta från min mobil) av alla mina tårar bär jag läste detta! :) OMFG! Jag fick turen att få Sveriges sissta biljett men endå! :() VILL ÅXÅ!!!

Kommentera

Publiceras ej