Har tappat ord.. Herregud vad jag är lycklig idag. - Igår var utan tvekan den absolut underbaraste dagen i mitt liv! Kan inte beskiva alls hur jag kände det.. Att bli upplockad på scenen framör 15000 personer, med justin bieber... alltså det är helt sjukt. Verkligen heeelt ofattbart. Att bli "the one less lonely girl", åååh. Är så glad över att jag for dit. 
Jag kommer berätta allt i detalj imorgon (så mycket jag bara kan). För just nu ska jag sova. 
Men ett stort och kärleksfullt TACK till er alla som kom fram och grattade, tog kort, och pratade med mig både igår och idag!! Åh vad ni har gjort mig glada exakt hela bunten.. så fina så <3 
Puss å kram! 

Ps: Ni som tog bilder igår får mer är gärna skicka dom till mig på mailen, [email protected], eller någon annans stans där ni får tag i mig. Vore verkligen hur kul som helst att se er igen. Ds.

23 kommentarer

Elin

25 Apr 2013 08:40

Jag har kort med dig på min instagram elinwoodie , kolla dem bilderna och snälla följ mig :) kram

Alice

25 Apr 2013 08:43

Hej, jag såg youtubevideon när du blev one less lonely girl, och någon hade länkat hit till din blogg. Ville bara säga att det var så himla fint och du såg så genuint lycklig ut! Är ingen belieber egentligen, men är fangirl av annat och kan verkligen förstå din lycka. Kram!

Anonym

25 Apr 2013 09:31

Du är min förebild typ, och ditt utseende!

Svar: blir så glad av att höra det ska du veta. Tack så otroligt mycket! kramar
molly blomberg

emmawagenius

25 Apr 2013 13:29

Alltså shit. Molly, det där är ju helt galet!! Wawa glad för din skull!!

Svar: jaaaa, förstår det verkligen inte..Kul att höra, tack!!
molly blomberg

Anonym

25 Apr 2013 15:08

När frågade de dig? Innan konserten eller när den börjat under Beauty and a beat typ?? :)

Svar: haha kunde inte koncentrera mig riktigt på vilket låt det var.. men det är full möjligt att det kunde varit den låten! :-)
molly blomberg

mathilda

25 Apr 2013 15:49

Nu kommer det en hel drööös med frågor och jag hoppas att jag kan få din lilla tid till att få ett svar, så jag kanske kan leva mig in i one less lonely girl rollen lite iallafall ;)
1. Vart satt du i globen ?
2. Hur såg det ut backstage ?
3. Fick du prata något med Justin, sa han något till dig ?
4. HUR LUKTADE HAN ?
5. Hur kändes det att sitta där framför alla fans, hur såg det ut från scen ?
åhh är så avundsjuk på dig, du borde vara lyckligaste tjejen, men ändå så glad :D !
Kram, från en true belieber <3

Svar: svara så gärna så! :-)1. Parkett ståplats. Stod längst fram!
2. Jag var i chock jag jag vet ärligt talat inte.. Men det såg inte så jätte stort ut, och det var rätt så mörkt!
3. Han frågade ju mig vad jag hette, och han hörde inte riktigt haha.. Sen sa han hejdå!
4. Han luktade gott tror jag, blandat med svett och varm doft typ! Haha, jag la tyvärr inte märke till det :(
5. Jag la bara märke till dom längst fram i golden circle, resten såg jag faktiskt inte.. Var så inne i att kolla in hans ögon och fokusera mig på bara han!

Kram tillbaka fina du! <3
molly blomberg

Emmeliiies

25 Apr 2013 16:01

Åh så sjuuuuuukt avundsjuk! är glad för din skull! :D

Cajsa

25 Apr 2013 16:09

Åh, han valde absolut rätt tjej också! Slår vad om att du var finast bland alla 15 000 :DD

Svar: meeeeen vad du är söt så cajsa! haha, puss på dig!
molly blomberg

Linn

25 Apr 2013 16:15

Omgs du har tur du. Jag var där, och grät haha. Kul att det var en tjej från länet! Känner dig inte men du verkar vara helt klart värd det och jag är så avundsjuk! :D

Svar: haha de förstår jag! känns lite tokigt. en tack ska du ha! verkligen kul att höra, kram!
molly blomberg

Denise

25 Apr 2013 17:06

Såg dig gå upp på scen, hur avundsjuk som helst!!! men stort grattis till ollg verkligen ! :)

Svar: vad kul! Tack så mycket!! :-)
molly blomberg

Samuel

25 Apr 2013 17:32

http://www.youtube.com/watch?v=5i-LKcDqzF8
finns på youtube om du inte har sett! :)

O

25 Apr 2013 17:41

Ville bara säga grattis och att du är säå vacker! Han valde rätt tjej!

Svar: vad glad jag blir.. verkligen, tack så hjärtligt! kram på dig!
molly blomberg

Anonym

25 Apr 2013 17:49

ÅH VAD VACKER DU ÄR. Kan du inte berätta om hur det var före och efter du var på scenen och typ allt annat??:)))))

Svar: men ååh, tack så jätte mycket!!! Inlägget har nu kommit där allt som hände står :-) kram!
molly blomberg

Emma

25 Apr 2013 18:23

Kan du lägga ut alla bilder på fansen som din vän tog på alla fans med dig snälla? Jättesöt e du:)
Puss<3

Svar: Jag ska göra det om bara en liten stund! Har inte hunnit kolla igen bilderna än riktigt :D Tack så mycket sötnos, puss å kram!
molly blomberg

Sanna

25 Apr 2013 18:34

OMG ! Helt sjukt! Skulle göra ALLT för att få bli OLLG ! sååå sjukt avis på dej! Shit va fin du är! Het sjukt va lycklig du måste vara! ååj herregud va underbart och vara du där uppe på sen :') !!

Petra

25 Apr 2013 20:12

Bra blogg

Frida Bengtsson

25 Apr 2013 23:55

Guud vilken tur du hade!!
Vilken sida av parkett stog du om scenen e framför dig?

ANOMYM

25 Apr 2013 23:58

OMG vilken tur du hade!! Förvånar mig it att de valde dig, du e jätte vacker!!:O
Men viken sida av parkett stog du på för jag hade oxå parkett?<3

Anonym

26 Apr 2013 17:42

kysste han dig?! Eller pussade han dig ens?:oo jag dööör! På kinden? Inte på munnen väl?:oo

Mathias

26 Apr 2013 19:36

du är utan tvekan en av de vackraste tjejerna som har varit OLLG :)
Tror till och med att Justin blev lite småkär i dig för en sån lång kram som han gav dig har jag aldrig sett honom göra innan under OLLG!

Olivia

26 Apr 2013 20:03

Åhhhhh gud vad roligt för dig!! Inte konstigt att dom valde dig, du är ju ruskigt fin blir avis hahahha. Måste varit helt underbart att bli ollg!

Moa

27 Apr 2013 07:48

fick du prata med honom? Gratttiiiiis, jag var där samma dag och typ dig när jag insåg att de redan valt OLLG.. haha men du var jättestor uppe på scen med honom!! hoppas du mår bra!

Emma

02 May 2013 18:19

Gud, är så sjukt avis på dig. Alla beliebers dröm! Han är så jobbigt söt <3
Men i alla fall jag och några tjejer har en Justin fanblogg och det vore skitkul om vi typ fick "intervjua" dig och sedan lägga ut det på våran blogg?

Isf kan du svara på dessa frågor?:
-Hur luktade han?
-Vad sa han till dig backstage?
-Hur länge har du gillat honom?
-Om du skulle träffa honom igen, vad skulle du säga?
-Vad är det bästa med att bli ollg?

Btw! Du är sjukt fin <3

Kommentera

Publiceras ej